Alpine нема намера да го произведува A110 E-ternité. Овој проект има за цел да не подготви за она што следува

Alpine станува електричен, а компанијата со концептот A110 E-ternité покажува што можеме да очекуваме од следната генерација на спортски автомобили.

Првично претставен на Француското ГП во Формула 1 2022 година во јули, A110 e-ternité,  Прототипот сега е повторно прикажан повторно на салонот за автомобили во Париз, како дел од славјето на 60-годишнината од A110 и нешто што дава поглед во иднината.

Дизајниран да одговара според „перформанси, рамнотежа и агилност“ на моделот со внатрешно согорување, прототипот е опремен со батерија од 60 kWh која користи модули добиени од Mégane E-Tech. Сепак, ова не е директна замена бидејќи инженерите морале да создадат специјални куќишта за батерискиот пакет за A110 и да ја оптимизираат распределбата на тежината. Што се однесува до второто, прототипот има четири батериски модули сместени во предниот дел на купето и уште осум сместени во задниот дел. Ова му дава на автомобилот распределба на тежината од 42/58, што е речиси идентично со поставките на моделот со внатрешно согорување (43/57). Додека батеријата тежи 392 kg, вкупната тежина на автомобилот е зголемена за само 258 kg во однос на варијантата со внатрешно согорување. Ова е релативно скромна добивка, а батеријата му дава на прототипот опсег според WLTP од 420 km.

Држејќи се до темата перформанси, A110 E-ternité е опремен со заден електричен мотор кој развива 242 КС (178 kW) и 300 Nm вртежен момент. Двете бројки заостануваат зад варијантата со внатрешно согорување, па не е изненадување што електричарот е малку побавен од 0-100 km/h за 4,5 секунди. Моделот има и малку помалку импресивна максимална брзина од 250 km/h.

Промените вклучуваат уникатен менувач и ревидирана суспензија која има уникатни пружини, модифициран заден стабилизатор, задни засилувања и амортизери Ohlins. Дополнително, дизајнерите сакале да одговорат на барањата за кабриолет варијанта. Како резултат на тоа, прототипот е опремен со отстранлив покривен панел кој не влијае на крутоста.

Создаден е уште еден прототип A110 E-ternité кој е опремен со еколошки ленени компоненти кои се силни како јаглеродни влакна. Материјалот се користи на „хаубата, покривот, задното стакло, решетката, школката на седиштето и задниот праг“.

Кабината е опремена со „иновативен мултимедијален систем“ кој го користи личниот таблет на возачот како инфозабавен екран“, што е малку невообичаено, но Alpine вели дека ова резултира со „современ оперативен систем во комбинација со најновите технологии за прикажување “.

Додека A110 E-ternité е прототип, компанијата го нарече моделот „лабораторија за тркалање“. Извршниот директор на Renault Group, Лука де Мео, претходно изјави:

„Сакам да го електрифицирам Alpine за да го зачувам неговото име за цела вечност.“ Alpine нема намера да го пушти E-ternité во производство; овој проект има за цел да не подготви за она што доаѓа.

Брендот се обврза да стане електричен од 2024 година, а неговата идна линија на електрични возила со три автомобили ќе вклучува купе со четири врати, хот-хеч и електричен наследник на A110 кој моментално се развива во соработка со Lotus.