Извршниот директор Лука Наполитано го претстави својот десетгодишен план за италијанскиот бренд со 100 нови салони во Европа

Иако Lancia моментално не е реномиран производител на премиум автомобили, тоа треба да се промени за неколку години и да го врати брендот на патеките на старата слава. Извршниот директор на брендот Лука Наполитано му го претстави својот десетгодишен план на извршниот директор на Stellantis, Карлос Таварес, и тој план веќе е во сила.

Како производител на премиум автомобили под Stellantis, Lancia се стреми кон профитабилност наместо волумен. Наполитано додава дека веќе се работи на се, и дека засега останува да се најде вистинскиот репер, а наводно тоа е германскиот Mercedes-Benz.

„Мислам дека не сакаме да се бориме со Mercedes, тоа би било наивно, но дека тој е пример за тоа што сакаме да го понудиме“, вели Наполитано за Automotive News Europe.

Иако тој експлицитно не го споменува ова, тврдењата на Наполитано за Mercedes како репер се чини дека се фокусираат на електрификацијата. Првичната цел е Европа, со Германија и Франција на чело. Тоа е затоа што транзицијата кон електрична енергија е најбрза во двете земји, а следни на листата се земји како Шпанија, Белгија, Австрија и нордиските земји.

„Ќе ни помогне нашата агресивна стратегија за електрификација и нашиот фокус на пазарните сегменти кои се многу силни во Европа“, додава Наполитано.

Неговата стратегија вклучува 100 продажни места на Lancia во Европа, во околу 60 градови. Овие продажни места ќе бидат споделени со други брендови на Stellantis, а Lancia исто така се обидува да ги „зајакне и своите интернет канали“.

„Мојата цел е да се овозможи купување автомобил со само три клика“, вели Наполитано.

Сето ова ќе биде придружено со проширување на асортиманот. Во 2026 година се очекува компактен кросовер, а компактен хечбек две години подоцна. Двете возила ќе бидат целосно електрични. Исто така, новиот Ypsilon пристигнува во 2024 година, во хибридна и целосно електрична форма.