Претставници на брендот ветувале непостоечки функции на клиенти

Ford на австралискиот пазар го лансираше спортскиот автомобил Mustang Mach 1, со голем број опции наведени во промотивните материјали кои всушност не се достапни за моделот. Целата работа се претворила во голем скандал кога се дознало за лажните информации, а кој сега ќе се „гаси“ со компензација во износ од 1 милион австралиски долари (околу 770 000 американски долари).

Според рекламата, Австралијците можат да купат Ford Mustang Mach 1, кој во својата основна верзија е опремен со адаптивен темпомат, заден сензор за паркирање и светла за магла. По се, овие опции се видело дека се достапни за обичниот Mustang, но не и за спортскиот Mach 1. Причината е што дополнителните аеродинамички детали на каросеријата не дозволуваат поставување на сензори потребни за овие функции.

Кога се дознало за грешката, локалното население го изразило своето незадоволство преку социјалните мрежи, принудувајќи ја австралиската дивизија на Ford да ја признае својата грешка. Како компензација, компанијата им нуди на клиентите бесплатно да го тестираат Mach 1 на патека, како и бесплатен сервис на моделот во период од 3 години.

Програмата за техничко опслужување на овој модел обезбедува сервисни посети на 15.000, 30.000 и 45.000 поминати километри. Цената на секој од нив е 1.500 американски долари (1.155 американски долари), што со оглед на планираната продажба на Mustang Mach 1 во Австралија значи загуба од околу милион долари за компанијата.