Францускиот бренд постепено ја освежува својата гама на модели и по претставувањето на новиот C4 и освежените C3 и C3 Aircross, време е за моделот предводник

Citroen C5 за моделната 2022 година е сосема поинаков автомобил од неговиот претходник. Доказ за тоа се фотографиите од камуфлираните примероци кои се тестираат во различни делови на светот.

Првото нешто е силуетата која е тешко е да се именува. Се чини дека е малку пократок од едно караван издание, но подолг од хечбек модел. Исто така, нема типичен заден дел од лимузина. Можеби ќе ви се чини малку претерано, но донекаде потсетува на Panamera, иако во малку помал обем и со повисока кровна линија.

Предниот дел ќе биде преземен од најновите модели на Citroen. Ова значи дека шевроните се комбинираат со хромирани ленти и LED дневни светла поставени над фаровите.

Од друга страна, на задниот дел има светла што се преклопуваат со задната врата, ветробранско стакло со кос агол, прилично голем кровен спојлер, релативно тесен браник. Можно е автомобилот да добие и пластични навлаки за заштита на долните делови на каросеријата, а сето тоа за да стане кросовер.

Автомобилот ќе биде изработен на платформата EMP2, што воопшто не изненадува. Тоа е модуларен поден панел што може да се најде во многу други модели на концернот Stellantis. Можеби е жално што новиот C5 нема да биде елегантен седан, но со оглед на трендовите тоа и не е неразбирливо. Не станува збор само за нови трендови, туку и за соодветно позиционирање на моделот во целата флота на концернот Stellantis, за да не се канибализира Peugeot 508, DS 9 или неговата нова rodbina Giulia.

Внатрешноста треба да бида пространа и истовремено модерна, така велат. Се очекува целосна дигитализација. 

Датумот на премиерата допрва треба да биде откриен, но може да биде крајот на април кога ќе се одржи саемот во Шангај.