Новите технологии донесуваат нови искуства. Еве што можеме да очекуваме во (веројатно и не толку далечна) иднина

Технологијата дефинитивно е навлезена во секој дел од нашиот живот. Во некои делови е многу очигледна и видлива (на пример, користењето на компјутери и паметни телефони дома или на работа), додека во други делови е речиси незабележлива (да речеме, камерите што не следат во трговските центри).

Она што мора да го признаеме, без разлика дали сакаме или не, е фактот дека технологијата веќе го промени начинот на кој го купивме. Доволно е да се каже дека од година во година се зголемува бројот на шопинг места на интернет, се отвораат нови е-продавници, а не е необично што, некои работи може да се купат и преку социјалните мрежи.

Ренди Закерберг, сестрата на основачот на Facebook, Марк Закерберг, е успешна бизнисменка во САД, која внимателно следи како технологијата влијае на нашите животи и издвојува неколку технологии кои веќе сега влијаат на нашето однесување при купување (и во реалниот живот и на интернет).

Хипериндивидуализација

Веќе не е исклучок трговецот да ви понуди специјална понуда за вас ако ги оставите вашите лични податоци и дозволите да ги следи вашите навиките за купување. Различни картички и програми за лојалност, билтени, истражувања, па дури и следење во самата продавница на трговците им овозможуваат да креираат детални кориснички профили. Додека персонализираното шопинг искуство ќе биде можно дури во иднина (веројатно и не толку далечна) купишта податоци кои трговците ги имаат за своите клиенти веќе сега им даваат прилично добра слика за тоа кога ќе влеземе во нивната продавница (или е-продавница) и што ќе купиме. Во целата оваа персонализација на купувањето, корисниците како да забораваат на најважното нешто – приватноста. Прашање за кое се дискутира се повеќе и повеќе.

Виртуелна (и проширена) реалност

Иако виртуелната реалност сѐ уште е резервирана за светот на видео игрите и тестирања, нема да биде изненадување ако наскоро влезе и во светот на онлајн трговијата. Сетови за виртуелна (но и проширена) реалноста која ќе ни овозможи да видиме како ни стои одреден костум, да видиме како се вклопува тросед со црвена или сина боја во нашиот домашен ентериер или какво е чувството да се седне во нов автомобил, не се толку далечна реалност. Повеќе не се во прашање поставените цени, туку понудата и побарувачката за виртуелни продавници.

Производи дизајнирани од страна на клиентите

Crowdsourcing или собирање на средства од поголем број на луѓе, својот го наоѓа и во дизајнот, поточно дизајнот на производи. Така, купувачите активно се вклучени во целиот производен процес – од осмислување на производот, неговото име, изглед, (вкус или мирис) па се до самото купување.

Вештачката интелигенција е насекаде околу нас

Роботите и вештачката интелигенција речиси целосно ќе ги заменат трговците во продавниците. Речиси, затоа што секогаш ќе има потреба за малку човечко. Имено, роботот може да ви донесе облека во гардеробата или виното што го барате, но тешко дека ви каже како ви стои одреден костум и слично. Колку и да е вештачката интелигенција паметна, некои работи ги познава и разбира само човекот.

Социјалните мрежи веќе никогаш нема да бидат исти

Веќе сега за голем број луѓе социјалните мрежи се централна точка во интернет светот. Ги дознаваат сите информации што ги интересираат, можат да купат што сакаат, да испраќаат пари на другиот крај на светот или едноставно да комуницираат со своите пријатели. Со развојот на технологијата, социјалните мрежи ќе станат единствената мрежа што ни треба. Тие ќе ни ги обезбедуваат сите услуги и одговори што ги бараме, па затоа веројатно ние и нема да мораме да користиме друга мрежа.